Відомо, що нордичні народні вищі школи (НВШ) поширюють активне громадянство і демократичний спосіб мислення та дій. Проте у вас можуть виникнути питання:

  • Якими є навчальні процеси у сучасних НВШ?
  • За допомогою яких сучасних освітніх понять та моделей можна описати навчання і виховання в них?
  • Як НВШ зараз здійснюють демократичне навчання? Яким чином вони формують активних свідомих громадян?

– Відповіді на ці та інші питання ми з вами зможемо обговорити під час серії онлайн-семінарів “Особливості нордичних народних вищих шкіл”. Ми розпочнемо її цієї осені, і вже запланували перші три вебінари – на вересень, жовтень і листопад. Якщо активність учасників і наші сили дозволять організувати наступні семінари, то загалом їх має бути не менше 11 – саме стільки їх потрібно, щоб прочитати і обговорити переклади головних статей 11 книжок збірника 10 уроків народних вищих шкіл (10 Lessons from the Folk High School).

Яка наша мета

Поглибити розуміння українцями суті народних вищих шкіл.

Що ми вже зробили

20 вересня провели вебінар-обговорення першої статті “Вчимося разом“. Ось відео-запис та обговорені питання.

25 жовтня, під час другого вебінару, обговорили другу статтю – “Бери відповідальність“. Ось відео-запис.

Що ми плануємо робити

  • Наразі, ми працюємо над третім перекладом – статті “Learn For Life”
  • Після її обговорення 6 грудня, ми плануємо зібрати зворотний зв’язок, щоб зрозуміти, чи варто продовжувати перекладати статті зі збірника 10 Lessons from the Folk High School

Таким чином, поступово перечитуючи і обговорюючи статті про народні вищі школи, всі зацікавлені зможуть зануритись у розуміння того, як працюють ці інституції. Врешті, це допоможе нам у розумінні того, якими мають бути українські НВШ.

Наші партнери

Дякуємо нашим партнерам за надання матеріалів, підтримки, і допомогу у організації цієї серії онлай-семінарів:

  • The Association of Folk High Schools in Denmark (website)
  • Global Network for Folk high school Research (GNFR)
  • University of South-Eastern Norway (USN)
Серія вебінарів «Особливості нордичних народних вищих шкіл»