Враження українки від данської НВШ

Враження українки від данської НВШ

Ось що написала Олена з Одеси після навчання у данській народній вищій школі: “Ґрундвіґ радив нам говорити з людьми на рівних, навіть якщо вони знають і розуміють менше, ніж ми. Тільки так ми можемо підштовхнути людей до розвитку. Я поїхала

Необхідні умови для ефективної роботи НВШ в Україні

Необхідні умови для ефективної роботи НВШ в Україні

Досвід співпраці народної вищої школи “Вовчок” із місцевою громадою дозволив сформулювати необхідні умови для ефективної роботи НВШ в Україні.
1. Фіксоване місце для діяльності НВШ та максимально спрощений доступ до необхідних знань і практик.
2. Цей процес має бути, в першу чергу, орієнтований на потреби групи та її життєвий досвід, навіть на шкоду експертній оцінці “якості” (слово не випадково взято в лапки) ідей, глибини занурення в контексти, процесу. Головним критерієм оцінки якості є залученість групи та бажання продовжувати…

Відеосюжет про НВШ Вовчок

Відеосюжет про НВШ Вовчок

Дуже цікавий сюжет про Народну вищу школу “Вовчок” опублікували на YouTube-каналі Chernihiv Media Group: Дивіться також коротке відео про те як один з корпусів школи виглядає всередині. Процитуємо Сергія Чумаченка: “звернув увагу на те, що скандинавське суспільство і нордичні держави,

ВІДЕО: Питання і відповіді про народні вищі школи

ВІДЕО: Питання і відповіді про народні вищі школи

(Тут є відео з цим-же змістом.)
Після одного з вебінарів про народні вищі школи (НВШ), його учасник – педагог, який працює із дітьми – написав нам ряд питань про НВШ та їх студентів.

Ми вирішили відповісти на питання, і попросили Йохана Льовґрена (викладача і дослідника НВШ) перевірити і затвердити ці відповіді.

Попередні підсумки 2023 року

Попередні підсумки 2023 року

У 2023 році діяльність НВШ Вовчок була спрямована на пошук партнерів та рішень, які дадуть можливість українському суспільству вижити, а Україні — розвиватись попри всі труднощі та виклики війни. З іншого боку, ГО УМБ розвивалась організаційно і поширювала інформацію про те, чим є народні вищі школи.

ВІДЕО: обговорення статті “Навчаймось для життя”

ВІДЕО: обговорення статті “Навчаймось для життя”

6 грудня ми провели третій вебінар із запланованої серії онлайн-семінарів «Особливості нордичних народних вищих шкіл». Його темою було “Обговорення статті Навчаймось для життя“. Після того, як автор статті “Бери відповідальність”, Райнер Біркелюнд (Regner Birkelund), поділився основними ідеями статті, учасники вебінару мали нагоду

Реєструйтесь на вебінар “Навчаймость для життя” 6 грудня

Реєструйтесь на вебінар “Навчаймость для життя” 6 грудня

Друзі, вітаємо! Нагадуємо, що ми проводимо серію вебінарів “Особливості нордичних народних вищих шкіл”. Поступово ми перекладаємо статті про НВШ, публікуємо переклади, даємо вам можливість прочитати переклад і за тиждень обговорити його. Загалом є 11 головних статей з 11 книжок збірника 10 Lessons from the Folk

ВІДЕО: обговорення статті “Бери відповідальність”

ВІДЕО: обговорення статті “Бери відповідальність”

25 жовтня ми провели вебінар “Обговорення статті Бери відповідальність“. Це був вже другий вебінар із запланованої серії онлайн-семінарів «Особливості нордичних народних вищих шкіл». (Радимо вам подивитись відеозапис першого вебінару і прочитати першу статтю!) Після того, як автор статті “Бери відповідальність”, Бйорн Хансен (Bjørn

Реєструйтесь на вебінар “Бери відповідальність” 25 жовтня

Реєструйтесь на вебінар “Бери відповідальність” 25 жовтня

Запрошуємо вас на другий вебінр з серії, який ми плануємо на 25 жовтня. Реєстрацію на нього ми закриємо 15 жовтня. А 17 жовтня розішлемо всім зареєстрованим посилання на переклад статті “Бери відповідальність”.

ВІДЕО: обговорення статті “Вчимося разом”

ВІДЕО: обговорення статті “Вчимося разом”

20 вересня ми провели вебінар “Обговорення статті Вчимося разом“. Це був перший вебінар із запланованої серії онлайн-семінарів «Особливості нордичних народних вищих шкіл». Після того, як автор цієї статті, Йохан Льовґрен, поділився основними ідеями закладеними у статті, учасники вебінару мали нагоду