У співпраці з нашими партнерами ми також просуваємось до нашої мети. Ми можемо брати участь у спільних проєктах, можемо ділитись досвідом і можливостями. Деякі партнери надавали нам майданчик для проведення організаційних зустрічей.

Якщо бачите, як ваша організація може допомогти нам у досягненні наши цілей – напишіть нам на емейл bildung.in.ua[at]gmail.com!

У 2022 році ми склали Дорожню карту до 2030 року і розписали наявні задачі за напрямками і проєктами – див. відео. Найбільше потребуємо людей, які готові допомагати нам розгортати діяльність відповідно до Дорожньої карти – в тому числі і допомагати з фінансуванням проєктів. Нижче наводимо інформацію про наші проєкти:

Українська бібліотека Більдунгу

Сергій Чумаченко та Юрій Пивоваренко координують переклади українською мовою книг і статей про більдунґ та народні вищі школи (НВШ). Поступово публікуємо деякі переклади статей у наших Facebook- і Telegram-групах. Частина перекладів буде доступна лише тим, хто вкладається у розвиток нашої організації – членам ГО і волонтерам. Хочемо з часом почати видавати переклади книг.

Запустити Вовчківську народну школу

Сергій Чумаченко з командою створив ГО “Народна вища школа Вовчок” і вже проводить навчання у частині приміщень цієї школи. Надалі необхідно завершити капітальний ремонт найбільшого приміщення школи, сформувати її курікулум, знайти вчителів з потрібними якостями, оголосити набір на навчальні курси, набрати студентів і повноцінно запусти навчання. Найбільша потреба зараз – фінансування завершення капітального ремонту.

Крім того, НВШ Вовчок слугуватиме хабом для активної діяльності і спілкування місцевої громади.

Дивіться також відео про навчання у данській народній вищій школі.

Дослідження більдунґу для України

Сергій Чумаченко знаходить нову інформацію та дані про більдунґ, які допомагають впроваджувати його в Україні.

Михайло Крікунов пише програму досліджень. Це йде не так швидко, як хочеться через перебої з електропостачанням. Щойно ця програма буде готова, Михайло планує зібрати групу волонтерів для розподілу частин дослідницької роботи за програмою.