Навчальні кола

Навчальне коло – це новий інноваційний метод навчання як для України. Його можна називати групою самонавчання – бо люди, які хочуть отримати нові знання/навички в певній галузі або вирішити певну проблему, самі організовують регулярні зустрічі в невеликих групах (навчальних колах),

Навчання

Навчання — це процес набуття нових знань, навичок, поведінки чи цінностей через досвід, вивчення, освіту чи роздуми. (Джерело цього визначення – Гончаренко С. У. Український педагогічний словник. / Семен Устимович Гончаренко. — Київ: Либідь, 1997. — 376 с.) ТРИ ВИДИ НАВЧАННЯ Неформальне навчання: Тут навчання передбачене, а навчальна ситуація організована

Народна вища школа

Народна вища школа (НВШ) — це тип шкіл, який в першу чергу призначений для дорослішання людини, підвищення її рівня свідомості і самосвідомості, і менше націлений на передачу знань, хоча й включає це.

Народна вища школа для дорослих з проживанням у процесі навчання

Від самого початку створення народних вищих шкіл у скандинавських країнах, вони були віддалено схожі на сучасні ретрит-центри, і були розраховані на проживання у них студентів протягом кількох місяців (часу тривалості навчального курсу). Переважна більшість дослідників явища народних вищих шкіл переконані

Народний університет

Народний університет (фін. Kansanopisto) – одна з форм неформальної освіти у Фінляндії. Зокрема в цій країні діє Асоціація народних університетів. Звертаємо Вашу увагу на Стратегію Асоціації народних коледжів Фінляндії 2023-2026.

Неформальне навчання

Неформальне навчання – один з видів навчання, за якого навчання є передбаченим (запланованим), а навчальна ситуація організована для того, щоб змусити учасників чогось навчитися. Але немає навчальної програми та конкретних заздалегідь описаних стандартів та цілей для результатів навчання, які, таким

Ніколай Фредерік Северін Ґрундтвіґ

Ніколай Фредерік Северін Ґрундтвіґ – данський священник, письменник і філософ, філолог, політик. Він був ініціатором створення народних вищих шкіл (НВШ) для дорослого населення у скандинавських країнах. В основі його вчення про «школу для життя» лежить захоплення просвітницькими ідеями і мрія

Нордичний більдунґ

Досить часто нам доводиться відповідати на питання про те, чим нордичний більдунґ відрізняється від німецького чи від близьких систем у Британії, США чи Австралії. Справа в тому, що ні в США, ні у Британії, ні в Австралії нема нічого подібного