Однією з перших книг про більдунґ і народні вищі школи, яка потрапила нам до рук є «Фолькбільдунґ і солідарність» Клари Нанклер.

Студенти і викладачі НВШ Швеції багато зробили для того, щоб у Танзанії виникла мережа народних коледжів. Ця книга поглиблює і розширює розуміння фолькбільдунґу, бо показує:

  1. Різноманітні форми здійснення фолькбільдунґу
  2. Різноманітні результати створювані діяльністю НВШ
  3. Приблизну кількість учасників певних курсів
  4. Рівень залученості НВШ і шведського суспільства до світових процесів (10 НВШ зі 160 долучились до міжнародної діяльності)
  5. Демократичність самої системи організацій НВШ і їх взаємодії:
    • Асоціація викладачів НВШ
    • Асоціація студентівНВШ
    • Асоціація для співпраці з певною країною
    • Центр освіти дорослих при ун-ті Лінчепінга для навчання викладачів НВШ
  6. Як сила довіри між людьми позитивно впливає на долю цілих країн – не лише про людей вищої ланки управління (стратегічний рівень діяльності), а й про низові рухи (проєктрий рівень діяльності)
    • Мережа народних коледжів, яка була створена і підтримувалась ззовні 20 років, зміцніла достатньо, щоб пережити різні негаразди державного рівня
  7. Відмінність між благодійністю і солідарністю в контексті рівноправності стосунків
    • Принцип: почути запит і надати допомогу відповідно до нього (не сильно сподіватись на те, що сам знаєш, чим потрібно допомогти)
    • Принцип діалогу у взаємодії
  8. Три важливі компоненти навчальної подорожі :
    • Підготовка (планування, вивчення теорії)
    • Здійснення (практичне подолання викликів, взаємодія)
    • Рефлексія (звіт, аналіз)
  9. Приблизна мінімальна кількість НВШ на 50 мільйонів жителів країни – 50 шкіл
Про книгу «Фолькбільдунґ і солідарність»