Гуртки самоосвіти

Навчальний гурток — це невелика група людей, які протягом певного періоду регулярно зустрічаються й проводять заняття під керівництвом узгодженого організаторами керівника. Основними чинниками ефективного навчання є досвід і навички членів гуртка, навчальний план або спеціально складений навчальний матеріал, добре поінформований та підготовлений ведучий.

Діалог, як основний інструмент НВШ

Відверте обговорення різних точок зору є одним з основних інструментів НВШ. Мова йде про широке розуміння діалогу, до якого ми також відносимо й літературу, музику, театр, інші види мистецтва, — все, в чому може реалізовуватися спільна творчість, групові культурні та

Європейська мережа Більдунгу

European Bildung Network – це мережа, яка забезпечує платформу для громадян та організацій для активного просування Більдунга та надання європейцям можливості створити найкращу версію Європи для всіх. Мережа плекає відкриту розмову та вживає конкретних дій щодо Більдунга. European Bildung Network

Компетенції Фолькбільдунгу

Для того, щоб пов’язати Більдунг і Фолькбільдунг із компетентнісним підходом до навчання, ми опублікували переклад англомовної статті Folkbildning and validation of key competencies – Основні компетенції Фолькбільднінгу. В цьому блозі перелічені і описані 7 основних компетенцій Фолькбільдунгу: Компетенції менеджменту та самоуправління

Лене Рейчел Андерсен

Лене Рейчел Андерсен – членкиня Римського клубу, відома європейська філософиня та дослідниця таких явищ, як Більдунг та метамодернізм. Лене є авторкою кількох книг і багатьох статей, а також активною членкинею таких організацій як European Bildung Network і Nordic Bildung. Більше

Навчальні гуртки

Для того, щоб широкі верстви населення Швеції могли постійно навчатись і розвиватись, у цій країні діє не лише розгалужена мережа Народних вищих шкіл, а й організована інфраструктура з десятків тисяч навчальних гуртків у всіх куточках країни. Детальніше читайте у блозі

Народна вища школа

Народна вища школа (НВШ) — це тип шкіл, який в першу чергу призначений для дорослішання людини, підвищення її рівня свідомості і самосвідомості, і менше націлений на передачу знань, хоча й включає це.