Народні вищі школи є лише одним з кількох елементів демократичної освіти (фолькбільдунґу) Данії. У XIX столітті Данія запровадила унікальну подвійну систему освіти, згідно з якою державна шкільна освіта (state schools) та демократична освіта (friskoler) є рівноправними партнерами, а не конкуренти
Діалог, як основний інструмент НВШ
Відверте обговорення різних точок зору є однією з основних навчальних методик у народних вищих школах (НВШ). Мова йде про широке розуміння діалогу, до якого ми також відносимо й літературу, музику, театр, інші види мистецтва, — все, в чому може реалізовуватися
Дорослішання
В контексті Більдунґу під дорослішанням часто мається на увазі розвиток емоційної зрілості. Якщо коротко: для життя людини більш визначальним є не фізіологічне дорослішання (збільшення віку), а вміння працювати із собою та брати на себе відповідальність. Дивіться відео про інфантильність та
Емоційна зрілість
Емоційна зрілість – це здатність розуміти, виражати і керувати своїми емоціями та взаємодіяти з іншими людьми у здоровий і конструктивний спосіб. (Джерело) Емоційна зрілість визначається не за віком, а за рівнем розвитку особистості. За словами психологині Франчески Тігінеан, існує 5 очевидних ознак емоційної
Естонія – Народні вищі школи з проживанням в процесі навчання
Це – частина перекладу статті “Residential folk high schools in Eastern Europe and the Baltic states” авторства JINDRA KULICH, Vancouver, Canada, виданій у INT. J. OF LIFELONG EDUCATION, VOL. 21, NO. 2 (MARCH–APRIL 2002), 178–190. Ця стаття, що базується на
Європейська мережа Більдунгу
European Bildung Network – це мережа, яка забезпечує платформу для громадян та організацій для активного просування Більдунга та надання європейцям можливості створити найкращу версію Європи для всіх. Мережа плекає відкриту розмову та вживає конкретних дій щодо Більдунга. European Bildung Network
Зрілість емоційна
Емоційна зрілість – це здатність розуміти, виражати і керувати своїми емоціями та взаємодіяти з іншими людьми у здоровий і конструктивний спосіб. (Джерело) Емоційна зрілість визначається не за віком, а за рівнем розвитку особистості. За словами психологині Франчески Тігінеан, існує 5 очевидних ознак емоційної
Інфантилізм
Інфантилізм, або інфантильність (від лат. infantilis — дитячий) — відсталість у розвитку. Характеризується збереженням у людини фізичних або психічних рис дитячого віку. Потенційно основна причина інфантильності багатьох дорослих — небажання брати на себе відповідальність. Відео про інфантильність і зрілість:
Інфантильність
Інфантильність, або інфантилізм (від лат. infantilis — дитячий) — відсталість у розвитку. Характеризується збереженням у людини фізичних або психічних рис дитячого віку. Потенційно основна причина інфантильності багатьох дорослих — небажання брати на себе відповідальність. Відео про інфантильність і зрілість:
Інформальне навчання
Інформальне навчання – це навчання у ситуаціях, які не є наперед визначеними чи організованими. Результат навчання є побічним ефектом ситуацій та діяльності, які створені для інших основних цілей – наприклад, для повсякденного життя та участі у роботі, у спільноті, у