Інформальне навчання – це навчання у ситуаціях, які не є наперед визначеними чи організованими. Результат навчання є побічним ефектом ситуацій та діяльності, які створені для інших основних цілей – наприклад, для повсякденного життя та участі у роботі, у спільноті, у добровільних заходах Фолькбільднінґу тощо.
Інформальне навчання може бути включеним/ініційованим у ситуаціях неформального навчання через уточнення та артикуляцію. Неформальне та інформальне навчання можна «перекласти» та визнати відносно формального навчання/курікулуму за допомогою процесів оцінювання.
Про те, яке місце неформального та інформального навчання у системі фолькбільдунґу – читайте в блозі Основні компетенції Фолькбільднінґу.
Крім інформального, також є формальне і неформальне навчання.
Порівняти три види навчання можна у статті про нього.