Протягом 7-8 травня 2024 року в Роттердамі [Нідерланди] заплановані воркшопи, дискусії та нетворкінг. Участь у панельних обговореннях також братимуть учасники з України.
Друзі, привіт!
7-8 травня 2024 року в Університеті Еразма Роттердамського [Erasmus University] пройдуть Європейські дні більдунґу. Головна тема всіх заходів — «Міграція, освіта, стійкість. Якої освіти ми потребуємо в епоху міграції?».
У конференції братиме участь декан Київської бізнес-школи Михайло Крікунов з доповіддю «Як війна вплинула на українське відчуття народності».
Серед спікерок заходу й Олена Точиліна — консультантка з лідерства та маркетингу, трансформаційна тренерка та активна учасниця руху фолькбільдунґу в Україні. Тема її виступу — «Більдунґ та міграція: Освітні потреби».
Участь в Днях більдунґу братиме й Irena Pranskeviciute з виступом «Стійкість: Коли суспільства стають стійкими?». Ірена — дослідниця Інституту праці та соціальних досліджень Литовського центру соціальних досліджень. У 2023 році вона організувала European Bildung Day у Вільнюсі, де брав участь засновник НВШ «Вовчок» Сергій Чумаченко. До речі, Ірена приїжджала у школу «Вовчок» на зустріч з місцевою громадою.
Учасники розглядатимуть важливі питання:
- Як змінити освіту, щоб вона відповідала викликам часу?
- Як освіта, педагогіка та навчання можуть сприяти соціальній стійкості та взаєморозумінню в Європі, коли геополітична та екологічна нестабільність стимулюють міграцію?
- Як наші багаті освітні традиції та освіта можуть сприяти соціальному миру, зміцненню демократії та глобальній взаємозалежності?
- Як створити європейську спільноту освітян, здатних змінювати освіту, просувати більдунґ та доносити його ідеї до політиків?
Подію організували Lene Rachel Andersen, Ginie Servant-Miklos, Sandra Verbruggen, Kees Spijker, Andres Lopez, Ludvig Claeson, Tim Logan.
Забронювати квиток можна за покликанням. Участь платна.
Детальніше про програму
Tuesday May 7
- Eno-obong Etim, Tessa Dool, the Netherlands. Bildung та громади мігрантів: на шляху до більш інклюзивних народних вищих шкіл.
- Serena Buchter, Switzerland & Belgium. Міграція, вразливість, духовність.
- Jos van den Broek, the Netherlands. Голова, серце й руки: Bildung у початковій школі.
- Kåre Wangel, Denmark. Відновлення спільності.
- Armin Sieber, Switzerland. Соціократичне натхнення для створення шкіл співтворчості.
- Vladan Lausevic, Sweden & Bosnia. Децентралізоване громадянство, освітні можливості та міграція.
- Bi Puranen, Secretary General of the World Values Survey, Sweden. Міграція: Соціальні норми та демографія; нове дослідження Світового дослідження цінностей.
- Elena Tochillina, leadership and marketing consultant, Ukraine. Більдунґ та міграція: Освітні потреби.
- Mihail Krikunov, Dean of the Kyiv Business School, Ukraine. Як війна вплинула на українське відчуття народності.
- Kjetil Aamann, conductor, musician, lecturer, Norway. Що таке народ і яку роль у ньому відіграє музика?
Wednesday May 8
- Inge van de Vorst, Claudia van Werkhoven, Fontys, the Netherlands. Стати людиною; Навчальні практики Bildung в освіті в Fontys Hogescholen.
- Michiel Tolman, founder & director De Bildung Academie, the Netherlands. De Bildung Academie.
- Kees Spijker, headmaster, the Netherlands. Ти ніколи не закінчиш: Назустріч більдунґу у вищій освіті.
- Martijn Derksen, Creative / Edu-tainment Professional at Fontys University, the Netherlands. Більдунґ і вчителі.
- Lene Rachel Andersen, author, futurist, and bildung philosopher, Denmark. Кола належності.
- Jesper Garsdal, Associate Professor, VIA University College, Denmark. Роздуми про ідею народності Ґрундтвіґа.
- Elena Tochillina, leadership and marketing consultant, Ukraine. Що мала зробити Данія?
- Bi Puranen, Secretary General of the World Values Survey, Sweden. Конфліктуючі цінності, шведський досвід; як більдунґ поліпшує адаптацію мігрантів.
- Peter Scholten, professor, the Netherlands. Міграція, мобільність та більдунґ.
- Ginie Servant-Miklos, Assistant Professor at Erasmus School of Social and Behavioural Sciences, the Netherlands & France. Поєднання більдунґу зі сталим розвитком.
- Rutger Engels, Professor in Developmental Psychopathology, the Netherlands. Проєктування заради стійкості.
- Martijn van Ginneken, Netherlands, Lyuba Nicheva, Bulgaria, Louiza Reysen, Germany. Життєстійкість вчителя на практиці: Проєкт «Експериментальна педагогіка».
Детальніше з програмою можна ознайомитись на вебсайті організаторів.