План дій на роботу в групах
1) Познайомитись впродовж перших 5 хвилин.
2) За 1 хвилину обрати модератора і того, хто вестиме нотатки.
3) За 10 хвилин обговорити питання: «Простір рефлексії» – чому він важливий в методології демократичного навчання дорослих?
За 1 хвилину занотувати підсумок щодо цього питання.
4) За 10 хвилин обговорити питання: «Простір іншого» – яке його значення в демократичній освіті та методології НВШ?
За 1 хвилину занотувати підсумок щодо цього питання
5) За 10 хвилин обговорити питання: 2-га та 3-я моделі навчання на основі цінностей (див. таблицю нижче) – роль вчителя, методи і на що впливає кожна модель –яке їх значення та роль в методології демократичного навчання дорослих?
За 1 хвилину занотувати підсумок щодо цього питання.
Відтворення цінностей | Підваження цінностей | Втілення цінностей | |
Концепція | Центр/периферія | Рух | Гібрид, Різноманіття |
Освітня траєкторія | Внутрішньо спрямована | Внутрішньо або зовнішньо спрямована | Незв’язна, непослідовна |
Містить | Наповнення | Процес | Процесно- орієнтовне наповнення |
Метод | Монолог | Діалог | Втілення, інкарнація |
Впливає на | Знання | Рефлексію | Ідентичність |
Вчитель | Майстер | Ініціатор, каталізатор | Живий приклад |
Галузь | Бідність у світі, глобальне потепління | Повага, толерантність | Демократія, Релігія |
Якщо ви завершили обговорення запропонованих питань швидше, то можете обговорити інше важливе питання щодо статті і занотувати підсумки.