План дій на роботу в групах

1) Познайомитись впродовж перших 5 хвилин.

2) За 1 хвилину обрати модератора і того, хто вестиме нотатки.

3) За 10 хвилин обговорити питання: «Простір рефлексії» – чому він важливий в методології демократичного навчання дорослих?

За 1 хвилину занотувати підсумок щодо цього питання.

4) За 10 хвилин обговорити питання: «Простір іншого» – яке його значення в демократичній освіті та методології НВШ?

За 1 хвилину занотувати підсумок щодо цього питання

5) За 10 хвилин обговорити питання: 2-га та 3-я моделі навчання на основі цінностей (див. таблицю нижче) – роль вчителя, методи і на що впливає кожна модель –яке їх значення та роль в методології демократичного навчання дорослих?

За 1 хвилину занотувати підсумок щодо цього питання.

Відтворення цінностейПідваження
цінностей
Втілення
цінностей
КонцепціяЦентр/периферіяРухГібрид, Різноманіття
Освітня траєкторіяВнутрішньо спрямованаВнутрішньо або зовнішньо спрямованаНезв’язна, непослідовна

Містить
Наповнення  ПроцесПроцесно-
орієнтовне наповнення
МетодМонологДіалогВтілення, інкарнація
Впливає наЗнанняРефлексіюІдентичність
ВчительМайстерІніціатор, каталізаторЖивий приклад
ГалузьБідність у світі, глобальне потеплінняПовага, толерантністьДемократія, Релігія

Якщо ви завершили обговорення запропонованих питань швидше, то можете обговорити інше важливе питання щодо статті і занотувати підсумки.